Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

Ήρταμεν!

Το ήρταμεν μου έμεινε από μια πανάρχαια γελειογραφία του Πιν στις Σελίδες πριν καμιά δεκαριά χρόνια. Δεν θυμάμαι την γελειογραφία και πολύ καλά, δε χόουλ πόιντ ουός οι Έλληνες πολιτικοί και πως έμπαιναν σφήνα κάθε φορά στις εξελίξεις για το κυπριακό ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Και το ¨Ήρταμεν!¨ μου έμεινε από τότε στο μυαλό σαν η φράση που λέει όποιος πετάσσετε μέσα σε δουλειές ξένες ακάλεστος.

Κάπως έτσι νιώθω κι εγώ τώρα, που εδώ και ένα χρόνο διαβάζω άπειρα blogs και πάντα ζήλευα αυτή την online παρέα. Είπα και εγώ να δοκιμάσω να γράψω τις σκέψεις μου και όσα μου συμβαίνουν μπας και βρω την άκρη.

Ένα είναι το σίγουρο πως θα καταφέρω μέσα από το blog. Να σας πρήσω, μιας και όπου να'σαι ξεκινώ την επαγγελματική μου σταδιοδρομία (!!!) ανάμεσα στον πιο ηλίθιο λαό της υφηλίου (Εγγλέζους),και είμαι φουλ από ανασφάλειες και άγχη. Χόουπφουλι, το blog θα αποδειχθεί αγχολυτικό.

Ήρταμεν και ελπίζω να μας συγχωρήσετε για αυτήν την εισβολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: