Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

Mind the gap

Τελικά δεν είναι μόνοι οι Κυπραίοι αμπάλατοι. Έχει και Εγγλέζους τόσο αναίσθητος.

Πρωί 8:40. Στον σταθμό του Kings Cross που γίνεται Ο χαμός στην γραμμή που κατεβαίνει στο City. Πέρασαν 20 λεπτά και 5 τρένα μέχρι να καταφέρω να σφηνωθώ σε ένα. Εν το μεταξύ ενώ περιμέναμε στην πλατφόρμα μια τύπισσα 50 χρονών έστησε καβγά με τον μπροστινό μου γιατί την έσπρωχνε.

Κυρία μου σαν μεν πιάνεις το τιούμπ το πρωί και να πηγαίνεις άνετη με τα πόδια, ο άνθρωπος τι σου φτέει; Εκουντούσεν σε γιατί εκουντούσα τον εγώ, που με την σειρά τους εσπιλακώναν με οι πισινοί μου (συνεπιβάτες, προς το παρών πισινό ένα έχω που αναγιώνεται).

Και όπως στεκούμαστε γυρίζει η πελλή στα καλά καθούμενα και κουντά τον καημένο τον άνθρωπο (και φυσικά μας πήρε και εμάς το ποτάμι) και βάζει μια φωνάρα: "I need to get behind the yellow line!!!"

Εννα μεν πιάσω μια αύξηση να μισθώνω οδηγό;

1 σχόλιο:

Πρασινη νεραιδα είπε...

με κατι τετοια συνειδητοποιώ ότι ο κόσμος που υπάρχει στο σταθμό του μετρο στο Συνταγμα εν είναι τελικά και τόσο πολύς!!!!