Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

Μια εργαζόμενη μητέρα μια καλή νοικοκυρά

Πρώτη μέρα στη δουλειά. Έκαμα μια ώρα να πάω και μια να έρτω αφού το διαμέρισμά μου ακόμα να το πιάσω. Περιμένω να πιάσει το agency όλους τους referees και να πάω να δώσω προκαταβολή και να πιάσω τα κλειδιά.

Anyway, 9 ήμουν εκεί ενώ 9:30 πιάννει δουλειά ο μάστρος. Το άγχος για τα ρούχα μου το έλυσε το σοκολατάκι μου που διάλεξε άσπρο πουκάμισο και pencil skirt. Simple and chic. (Έκαμα τον γκέι;) Με τον κύριο David υπόγραψα συμβόλαια, έμαθα για το training και ήταν ένας γλυκός παππούς που με βοήθησε να ξεπεράσω το άγχος.

Μετά πήγα στον άλλο μάστρο τον κύριο Sean Lamb (αρνί, καθόλου αντιπροσωπευτικό). Ο τύπος δεν παίζεται! Έχει ψυγείο στο γραφείο του, κούτες με μπισκότα και ψωμί στην βιβλιοθήκα. Με ψάρωσε λίγο γιατί ήταν απότομος αλλά όλα οκ.

Μετά ήρθε ο manager μου,ο άλλος David (έγχρωμος, γλυκός, κοπέλλι και πασιαμάς) και με σύστησε σε όλους στο γραφείο. Εννοείται οτι μόνο 3 ονόματα θυμούμε. Όλοι έκαναν χαρά που επία γιατί το γραφείο μας κέρασε μεσημεριανό στο Pizza Express. Μια σαλάτα (!) που δεν έφαα ούτε την μισή. Ντρεπόμουν μέχρι θανάτου.

Φυσικά είχε μια φάση που ήμουν έτοιμη να βάλω το κλάμα και να φωνάξω "τι κάμνω εγώ δαμέσα;;;" Τουλάχιστον το συμβόλαιο μου μου δίνει περιθώριο 13 εβδομάδων να αλλάξω γνώμη και να αρμενίσω για άλλες πολιτείες.

Και δεν μου φτάνει που έκαμα μια ώρα να έρθω με το tube, μόλις μπήκα ξεντύθηκα και έβαλα πλυντήριο άσπρα (τα σκούρα είναι στο queue), σκούπισα, σφουγγάρισα πεσμένη στα τέσσερα τρίβοντας το πάτωμα (!) και έκαμα τα που γωνιάς που λέει και η μητέρα. Έγινα η μάμμα μου!!!!!! Oh Almighty God help me!