Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

Domestic bliss

Για να μην παρεξηγούμαστε, είμαι μόνο 22 χρονών αλλά τα posts μου δείχνουν οτι είμαι 30 και 5 χρόνια παντρεμένη! Και εγώ αυτό άρχισα να πιστεύω όταν σήμερα ανταλλάζαμε δουλειές με το σοκολατάκι.

Θέλει να του σιδερώσω 6(!) πουκάμισα και κάναμε μισή ώρα παζάρι. Τελικά δέχτηκα αλλά με γερό αντάλλαγμα. Μαγείρεψε, έπλυνε τα πιάτα και καθάρισε την κουζίνα και θα μου στήσει την σιδερώστρα μπροστά από το laptop για να σιδερώνω βλέποντας Beverly Hills (pathetic το ξέρω αλλά αποφάσισα να το δω από την αρχή μέχρι το τέλος και μου αρέσει!). Νομίζω πέτυχα καλή ανταλλαγή.

Αύριο πάω πρώτη μέρα training και ανταλλάζω μηνύματα με τον ινδό συνάδελφο που ακόμα να γνωρίσω αλλά μου είπε ο μάστρος την ιστορία της ζωής του. Παντρέυτηκε πριν 2 εβδομάδες. 2 μέρες πριν το γάμο πέθανε η γιαγιά του με την οποία ήταν πολύ συνδεδεμένος και ήθελε να αναβάλει τον γάμο αλλά too late. Παντρεύτηκε και έφυγε για honeymoon (το που θα το μάθω αύριο) και ήρθε σήμερα γι'αυτό δεν τον γνώρισα την Παρασκευή. Ελπίζω να μην είναι ανταγωνιστικός και να τα πάμε καλά.

Ημίχρονο και με τραβά για να ξεκινήσω σιδέρωμα. Καλή εβδομάδα.

1 σχόλιο:

Arahni είπε...

kales douleies mairaki! prosehe omos min kaneis polles ipohoriseis giati telika tha su pistothei to sideroma :)