Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

A star is born (οκ εν ειρωνία)

Κάθομαι σπίτι και βαριέμαι. Ίσως η τελευταία μέρα που συμβαίνει αυτό, αφού από αύριο αρχίζουν τα δύσκολα. ΔΟΥΛΕΙΑ. Με πιάνει το παράπονο όταν σκέφτομαι πως δεν θα λέω φοιτήτρια. Τουλάχιστον δείχνω φοιτήτρια :)
΄
Έγινε κάτι πολύ παράξενο και είμαι ενθουσιασμένη αλλά δεν θέλω να περιμένω πολλά. Ξέρω πως αν διαβάζει κανείς το blog μου θα γελάσει αλλά εμένα μου άρεσε πολύ η όλη ιστορία. Περπατούσαμε την Δευτέρα στην Οxford Street με το σοκολατάκι μου (ήταν αργία εδώ) και ήρθε μια κοπέλα, μου έδωσε την κάρτα του agency στο οποίο δούλευε και με έβγαλε φωτογραφία. Μου είπε πως ψάχνουν extras για διαφημιστικά, μουσικά βίντεο, ταινίες και τα τοιαύτα. Αν τους άρεσε η φωτογραφία μου στο γραφείο θα με έπερναν τηλέφωνο.

Με πήραν σήμερα το πρωί και μου είπαν πως ενδιαφέρονται πολύ για μένα. Τους είπα λίγα για μένα και με ρώτησαν αν πραγματικά ενδιαφέρομαι για αυτού του είδους την δουλειά. Με διαβεβαίωσαν πως δεν θα έχω πρόβλημα με τις ώρες λόγω γραφείου και να περιμένω. Ενθουσιάστηκα!!!

Αλλά σκεφτόμουν μετά που μπήκα στην ιστοσελίδα τους πως δεν είμαι καθόλου αυτό που ψάχνουν: ψηλή, γκομενάρα, αψεγάδιαστη και πιθκιαβλοζάμπισσα που λέει και ο θείος μου. Ελπίζω μόνο να μην με θέλουν σε κανένα σήριαλ να κάνω την άχημη φίλη/ξάδερφη/αδερφή της πρωταγωνίστριας που στο τέλος θα καταλήξει στο άσυλο! Fingers crossed θα καταφέρω να έχω ένα έξτρα εισόδημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: