Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

Full House

Δεν περίμενα να το πω αλλά θέλω να πάω δουλειά ΤΩΡΑ! Έχει 5 μέρες που το σκέφτομαι. Νομίζω όποιος και να ήταν στην θέση μου θα ήθελε το ίδιο.

Εδώ και λίγες μέρες το σπίτι είναι γεμάτο. Είμαστε 2 θηλυκά και 5 αρσενικά. Τους 3 τώρα τους γνώρισα. Και μοιραζόμαστε ένα μπάνιο!!! Και μια κουζίνα. Που φυσικά αφού όλοι κάνουν διακοπές εγώ πρέπει να τρέχω να τα καθαρίσω όλα αυτά και να αγοράσω γάλα, ψωμί κτλ. Η τηλεόραση παίζει συνέχεια εκπομπές για αυτοκίνητα και ντοκιμαντέρ για μηχανές, πολέμους και τα συναφή.

Και το χειρότερο είναι πως πρέπει να είμαι κλειδωμένη σπίτι γιατί μεταξύ 8 ατόμων έχουμε ένα κλειδί. Άρα αφού οι τρεις ένοικοι κάνουν τουρισμό, οι άλλοι δύο house hunting, το σοκολατάκι μου δουλεύει, μένω εγώ να κάνω τον θυρωρό.

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!! Το διαμέρισμα μου θα είναι έτοιμο την Δευτέρα. Αν μέχρι τότε ακούσετε για νεαρή αυτόχειρα στο Kensington δεν θα υπάρξουν updates στο blog.

Δεν υπάρχουν σχόλια: